PONDĚLÍ
M
– písemné dělení
– odevzdat sešity ke kontrole
ČJ
– v hodině jsme se seznámili se vzory podstatných jmen, vysvětlili jsme si postup pro přiřazování podstatného jména ke vzoru.
OFFLINE:
– naučit se vyjmenovat všechny vzory rodu mužského, ženského, středního ( učebnice: str. 54/ žlutý rámeček)
- poslechni si píseň pro zapamatování vzorů zde:VZORY PODSTATNÝCH JMEN – píseň
– procvič si ještě určování pádů u podstatných jmen zde:URČOVÁNÍ PÁDŮ
ÚTERÝ
AJ
– v hodině jsme procvičovali otázku IS THERE…? + odpovědi : YES, THERE IS.
NO, THERE ISN ´T.
OFFLINE:
– Z oznamovacích vět utvoř otázky a napiš je do sešitu AJ školní. Piš pouze vzniklé otázky:
1. There is a keyboard in the room.
2. There is an umbrella in the room.
3. There is a doll in the room.
4. There is a radio in the room.
– učit se slovíčka 11. lekce/ 2. hodina
ČJ
– v hodině jsme procvičovali pády a přiřazování podstatných jmen ke vzorům.
OFFLINE:
– PS 2. díl žlutý: str. 2/cv. 1a,b
str. 2/cv. 2
– učit se vyjmenovat vzory podstatných jmen
– procvičit si určování pádů u podstatných jmen ZDE:PÁDY – určování
STŘEDA
AJ
– v hodině jsme se učili frázi: How many computers are there? + odpovědi
– poslech : učebnice: str. 53 – můžete si opět poslechnout ZDE: POSLECH – 11. lekce
OFFLINE:
– PS: str. 53/cv. 3 ( věty 4, 7 nedělat)
– čtení a překlad textu – učebnice: str. 53/ rozhovor
– procvič si odpovědi na otázky podle kartiček – odkaz ZDE:HOW MANY ? – procvičování
– učit se slovíčka 11. lekce/1. a 2. hodina
M
– PS 22/7
– násobilkový list sloupec 114
OFFLINE:
– vymyslet podobný příklad jako 22/7
ČTVRTEK
VL
– dnes jsme si zopakovali naše pohoří a nejvyšší hory, příští týden si v rámci online vyučování vyplníme kvíz
– na příští hodinu si prosím také nachystejte mapu s řekami České republiky (byla na stejném listu jako mapa s pohořími, pokud ji
nemáte, dole je znovu k dispozici, pokud ji máte, už ji znovu netiskněte)
OFFLINE:
– naučit se na příští hodinu pohoří a jejich nejvyšší vrcholy, trénovat můžete např. v této hře
PŘ
– dnes jsme pokračovali v tématu VODA, zapsali jsme si jednotlivá skupenství vody a probrali jsme „koloběh vody“
OFFLINE:
– pokus se někomu vysvětlit koloběh vody vlastními slovy
PÁTEK
ČJ
– v hodině jsme si vysvětlovali ŽIVOTNOST a NEŽIVOTNOST u podstatných jmen rodu mužského
– procvičovali jsme přiřazování podstatných jmen ke vzorům
OFFLINE:
– PS žlutý: str. 2/cv. 3a
str. 2/cv. 4
– procvičování určování rodu a životnosti u podstatných jmen – odkaz ZDE:ROD A ŽIVOTNOST
– odkaz na procvičování pádů ZDE:PÁDY – procvičování