8.2. - 12.2. 4. třída

PONDĚLÍ

ČJ

– v hodině jsme procvičovali určování životnosti a neživotnosti u podstatných jmen rodu mužského
– procvičovali jsme určování pádů, čísla, rodu
OFFLINE:
– učebnice: str. 55/cv. 4 – napiš do sešitu
– procvič si určování pádů, čísla, rodu u podst. jm. ZDE:PROCVIČOVÁNÍ


M

– opakování násobilky

- příklady na písemné dělení _ obrázek dole

OFF-LINE
- kontrola dělení – obrázek dole

- kontrola strana 27 – obrázek dole


ÚTERÝ

AJ

– v hodině jsme procvičovali frázi: How many computers are there? + odpovědi celou větou

OFFLINE:

– kolo štěstí – procvičování fráze How many…?ODKAZ ZDE:KOLO ŠTĚSTÍ

– učit se slovíčka 11. lekce/ 3. hodina

– piš do sešitu  anglický překlad vět:

1. Kolik je tam telefonů?

2. Tam jsou 3 telefony.

3. Je tam počítač?

4. Ne, není. 


ČJ

– v hodině jsme se učili skloňovat vzory podstatných jmen rodu středního – učebnice: str. 56/modrá tabulka

OFFLINE:

– učebnice: str. 56/cv. 7a

– do sešitu napiš skloňování podstatného jména KŘÍDLO ve všech pádech v jednotném i v množném čísle

– PS žlutý: str. 3/cv. 2,3

– procvič si vzory podst. jmen rodu středního – odkaz ZDE: PLÁCNI KRTKA !


STŘEDA 

AJ

-  v hodině jsme si vysvětlovali tvoření otázky ARE THERE …?

  • odpovědi: Yes, there are. 

                                                                                                                         No, there aren ´t

– učili jsme se předložky IN = v, ON = na

OFFLINE:

– procvič si odpovědi na otázky. Odkaz ZDE: OTÁZKY: ARE THERE…? IS THERE…?

– učebnice: str. 54/ text. Přečti si text a přiřaď ke každému dítěti správný pokojíček. 

– učit se slovíčka 11. lekce/ 1., 2., 3. část


M

– opakování násobilky

-  pětiminutovka

– příklad na dělení

– násobilka sloupec 116

– vysvětlení PS 29/ 19, 21


OFF-LINE

- PS 29/ 19, 21

– kontrola strana 28 – obrázek dole

– opakování násobilky a písemného dělení


ČTVRTEK

VL

– v hodině jsme procvičili pohoří ČR v rámci kvízu, pokud budete chtít, můžete si jej znovu udělat zde kvíz vlastivěda
– v další půlhodině jsme si povídali o vodních tocích – řeky a potoky 

OFFLINE:

– vezmi si mapu řek ČR (máme už vytištěno) a vyplň pracovní list, který je nahrán dole

– dnešní téma bylo znečišťování vzduchu a vody


OFFLINE:
– klikni na pokusy s vodou a prozkoumej různá skupenství vody a jejich vlastnosti, některé pokusy si vyzkoušej

– a ještě posílám odkaz na slibované zmrzlé bubliny, jde to i s běžným bublifukem, tak hurááá ven, dokud mrzne :)


PÁTEK

ČJ

– v hodině jsme skloňovali vzor MĚSTO, všímali jsme si spisovných koncovek u všech pádů – učebnice: str. 57/cv. 2

– doplňovali jsme Y u slov skloňovaných podle vzoru MĚSTO

OFFLINE:

– PS žlutý: str. 3/cv. 5

                   str. 4/cv. 2, 3

– procvič si doplňování Y u vzoru MĚSTO – odkaz ZDE:vzor MĚSTO

– procvič si přiřazování slov ke vzorům rodu STŘEDNÍHO- odkaz ZDE:VZORY RODU STŘEDNÍHO – přiřazování

ČTENÍ

– čítanka: str. 64 – 66/ Námluvy v cukrárně + splnit úkoly k textu

M

– násobilka kvíz

- PS 37/6

– PS 37/7 vysvětlení


OFF-LINE

- PS 37/7 dokončit




MATEMATIKA VÝSLEDKY

Zapojení školy do projektů:
Nadace Synot
Projekt Edison
Recyklohraní
Ovoce do škol
MŠMT
EU
  Prosím čekejte...