TÝDEN OD 22. 3. DO 26. 3. (5. TŘ.)

PONDĚLÍ 22. 3.

JAZYK ČESKÝ– Shoda přísudku s podmětem
– El. učebnice

– PS zelený Procvičujeme…

                    AJ

                    – v hodině jsme si vysvětlili tvoření otázky v přítomném čase prostém ( pomocí DO nebo DOES)

                    – kontrolovali jsme cvičení z pracovního listu

                    – OFFLINE:

                    –   PS: str. 49/cv. 3

                    – procvičovat slovíčka 10. lekce

                    MATEMATIKA
                    – PS 2. díl kontrola 19/2
                    - PS 2. díl 22/1
                    - opakování Zlomky
                    - Kvíz na aritmetický průměr

                    – OFFLINE:

                    – PS 2. díl 22/1 dokončit
                    - celý týden kontrolovat výsledky PS 1. díl –materiály k výuce – výsledky matematika
                    ÚTERÝ 23. 3.
                    JAZYK ČESKÝ– Shoda přísudku s podmětem

                    – PS 2. DÍL

                    • vysvětlení zadání pro samostatnou práci
                    • OFFLINE:
                    • s. 31/cv. 3, 4, 5 (ve cv. 4 nedělej čtvrtý řádek) – doporučený postup klikni sem

                    – Beseda se spisovatelem Janem Opatřilem

                    • ukázka 1. kapitoly nové audioknihy – čte Jakub Vágner klikni zde pro poslech
                    • některé knihy si můžeš vypůjčit ze školní knihovny, a to: Kapřík Metlík – nový domov, Kapřík Metlík – útěk, Kapřík Metlík – v řece, Kapřík Metlík ve sportovním rybníku
                    • webová stránka autora a ilustrátora: https://www.janopatril.cz/, eshop http://eshop.janopatril.cz/ (podpis s věnováním)

                    – DÚ: zjisti a napiš mi, proč se včera ve 12 h rozezněly zvony po ČR, byla minuta ticha, na Staroměstském náměstí bylo nakresleno přes 20 tisíc křížů a Petřínská rozhledna zůstala neosvětlená (1 n.)

                        AJ
                        –  v hodině jsme procvičovali odpovědi na otázky v přítomném čase prostém
                        OFFLINE: 
                        –  PS: str. 49/cv. 4

                        – piš do sešitu překlad vět. Na vzniklé otázky napiš odpověď:

                        1. Jí hroch ryby?

                        2. Létá sněžná sova?

                        – odkaz na procvičování otázek v přít. č. prostém ZDE:OTÁZKA – přít. č. prostý


                        STŘEDA 24. 3.

                        ONLINE VÝUKA NEBUDE PROBÍHAT – V ČÁSTI OBCE NEPŮJDE ELEKTŘINA

                        ZADÁNÍ PRO SAMOSTATNOU PRÁCI NA TENTO DEN:


                        1) KNIHA PRO SPOLEČNOU ŠKOLNÍ ČETBU

                        • skupina 1: CESTOVÁNÍ S VELRYBOU strana 22 – 23
                        • skupina 2: MIKULÁŠOVY PATÁLIE strana 46 – 50
                        • Přečtěte si kapitolu a do školního sešitu JČ sestavte nejméně 6 otázek. Ke každé otázce zapište také odpověď.

                        2) Sešit JČ školní:

                        • cvičení 1: vypracuj v nalepeném pracovním listu

                        3) Vyber si a uskutečni některou z těchto aktivit (klidně všechny:)

                        • TV: vymysli venku zajímavou překážkovou dráhu (něco přeskoč, oběhni, podlez, přenes, zavěs …) – pokud můžeš, udělej fotku nebo natoč krátké video; můžeš své pokusy stopovat a zapisovat:)
                        • HV: otevři si sešit s písničkami a některé si zazpívej:) Nebo si pusť své oblíbené písničky a pořádně rozpohybuj své tělo originálním tancem:)
                        • PČ + VV: vyjdi ven na zahradu nebo do blízké či vzdálené přírody (podle možností) a z nalezených přírodnin sestav = vytvoř originální dílo – inspiraci můžeš najít zde:  klikni (super bude, pokud vyfotíš:)

                        UŽ TEĎ SE TĚŠÍM NA VAŠE NÁPADY:) – otázkové i tvořivé:)


                        ČTVRTEK 25. 3.

                        PŘÍRODOVĚDA 

                        – PL č. 6
                        • kontrola PL č. 6 – má být nalepený v sešitu a alespoň vyplněna tajenka (některé úkoly byly ústně) – zde je možnost si ho zkontrolovat (připsané komentáře nemusí být do listu vepsány): klikni ZDE a PL se ti zobrazí
                        • DÚ: PL č. 6 – cv. 4 b) – za každou hádanku na živočicha 1 n.
                        – Mírný podnebný pás
                        – Testík Tropický pás
                        • pokud by měl někdo zájem o opravu, ozvěte se mi
                                  JAZYK ČESKÝ
                                  – Kontrola PL cv. 1 ve školním sešitu
                                  • OFFLINETADY KLIKNI , zkontroluj si a případně oprav
                                  – Diktát
                                  • rozcvička na diktát: klikni SEM
                                  • věty do diktátu: Děti si prohlížely časopisy. Sněhuláci už v teple roztáli. Květiny ve váze uvadly. Děvčata si oblékla šaty.
                                  • OFFLINE: samostatná oprava diktátu (případné chyby označ jinou barvou a pod diktát napiš jejich počet; pokud bude potřeba, udělej si také opravu se zdůvodněním). Po­kud někdo nenapsal část věty, také si ji odlišnou barvou doplní.
                                  – Zelený PS
                                  • s. 32/6
                                  • OFFLINE: kdo v hodině nestihl, doplní si s. 32/6

                                    AJ 

                                    – v hodině jsme procvičovali přítomný čas prostý – otázka, zápor, oznamovací věta.

                                    – čtení o oblíbeném zvířeti

                                    OFFLINE:

                                    – PS: str. 50/cv. 6, 7

                                    – opakovat si slovíčka 10. lekce


                                    PÁTEK 26. 3.

                                    JAZYK ČESKÝ
                                    – Kontrola zadání ze čtvrtku
                                    – PS 2
                                    • s. 31 cv. 2 (můžeš si ověřit kontrolou zde: klikni)
                                      Procvičování

                                                  VLASTIVĚDA 

                                                  • opakovací kvíz: ORIENTACE NA ZEMĚKOULI https://wordwall.net/…urce/7317323
                                                  • přílohová mapa z učebnice – povrchová: legenda mapy, barvy na mapě, názvy, ukazování HRANICE EVROPY
                                                  • PL č. 3: slepá mapa Evropy – vyznačení hranice Evropy ŘEŠENÍ ZDE (NALEPTE DO SEŠITU)
                                                  • kdo chce, na příští hodinu zkusí doplnit v PL č. 3 i úkol č. 2
                                                  MATEMATIKA
                                                  – aritmetický průměr – opakování
                                                  - finanční gramotnost
                                                  - opakování zlomků – rozdělování předmětů na části (hromádky)
                                                  - PS 2. díl 22/2, 3

                                                  – OFFLINE
                                                  – PS 2. díl 22/2 dokončit
                                                  – PS 2. díl 22/ 4
                                                    Zapojení školy do projektů:
                                                    Nadace Synot
                                                    Projekt Edison
                                                    Recyklohraní
                                                    Ovoce do škol
                                                    MŠMT
                                                    EU
                                                      Prosím čekejte...